پلیس یونان پیش از آغار دیدار تیم‌های المپیاکو و بایرن‌مونیخ با استفاده از باتون به ضرب و شتم هواداران تیم آلمانی پرداختند.

خشونت پلیس یونان علیه هواداران بایرن‌مونیخ
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پیش از آغاز دیدار تیم‌‌های المپاکو و بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا تصاویر منتشر شده از ورزشگاه کارایسکاکی، ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال المپیاکو نشان می‌داد که پلیس یونان از خشونت علیه هواداران بایرن‌مونیخ استفاده کرده و برای جلوگیری از هر گونه برخورد هواداران دو تیم هواداران بایرن‌مونیخ را با  باتون مورد ضرب‌و‌شتم قرار می‌دهند و به عقب می‌رانند.

پلیس یونان شماری از نیروهای خود را در کنار هواداران باواریایی‌ها  مستقر کرده بود تا هیجانات بین هواداران دو تیم رنگ خشونت به خود نگیرد، اما تصاویری که یک ساعت قبل از آغاز مسابقه منتشر شد، به وضوح نشان می‌داد که ماموران پلیس یونان هواداران بایرن‌مونیخ را با باتون سرکوب می‌کنند.

هواداران بایرن‌مونیخ به رسانه‌های آلمانی گفتند پس از این اتفاق آنها می‌خواستند در اعتراض به این اقدام ورزشگاه را ترک کنند، اما بیشتر هواداران آسیب ندیده به سکوها برگشتند تا بازی را تماشا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار