رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: قم میزبان دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز قم از واگذاری میزبانی مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته اول کشور به استان قم خبر داد.

عموییان با اشاره به اینکه دور رفت این مسابقات به میزبانی ارومیه برگزار شد گفت: تاریخ آغاز دور برگشت لیگ دسته اول تنیس کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان را از 29 شهریور تا 31 شهریور در قم  برگزار می شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: میزبانی مطلوب قم از اردوی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان کشورمان که بهار امسال انجام شد، از عوامل اعطای میزبانی لیگ دسته اول به قم بود و این مسابقات در خانه تنیس روی میز قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در دور رفت تیم تنیس قم در رده سوم گروه 6 تیمی خود قرار گرفت افزود:  در دور رفت این مسابقات تیم تنیس روی میز قم در دیدار برابر تیم‌های کرمانشاه و کاشان بازنده شد اما توانست تیم‌های گرگان، ارومیه و سقز به پیروزی برسد.

عموئیان نفرات تیم تنیس روی میز قم را سید محمدمعین منتظری، پویا وفایی، سینا دشتبان، امیرعلی هاشم‌زاده، محمدمهدی اسدی، مهدی معدن کن، سید محمدامین منتظری و رضا گنجی نام برد و گفت : هدایت این تیم بر عهده ابوالفضل اسدی و مجید گنجی به عنوان کمک مربی و ابوالفضل وفایی به عنوان سرپرست در کادر این تیم حضور دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.