تیم فوتبال پرسپولیس توانسته در 6 هفته‌ی ابتدایی لیگ پانزدهم 9 گل به ثمر برساند که با وجود قرار گرفتن این تیم در رتبه چهاردهم تنها نکته‌ی امیدوار کننده برای هوادارانش است.

تنها نکته امیدوار کننده برای پرسپولیس!

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پرسپولیس در هفته 6 رقابت‌های لیگ برتر، مقابل تیم سایپای تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه‌ی 2 بر یک متحمل شکست شد.

حالا پرسپولیس از 6 مسابقه‌ای که در لیگ پانزدهم انجام داده تنها 4 امتیاز کسب کرد و در جدول 16 تیمی  این رقابت‌ها در رتبه‌ی 14 قرار گرفته، رتبه‌ای که اعتراض هوادارن و پیشکسوتان سرخپوشان را در پی داشت.

پیش از این مسابقه، تنها دلخوشی هواداران پرسپولیس بازی زیبا و هجومی این تیم بود که در دیدار با سایپا خبری از حملات پی در پی و زیبا بازی کردن هم نبود.

حالا شاید تنها نکته‌ی امیدوار  کننده برای این باشگاه گل زنی در دیدارهایی است که شکست خورده پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن، سپاهان، استقلال خوزستان و حالا ساپیا متحمل شکست شده اما در همه این دیدارها حداقل یک گل به ثمر رسانده است.

نکته‌ی جالب دیگر قرار گرفتن مهدی طارمی در صدر جدول گلزنان با 5 گل است. البته طارمی می‌توانست با گل کردن پنالتی به هدر رفته در نیمه‌ی اول 6 گله شود.

البته در حال حاضر طارمی با 5 گل در 5 مسابقه‌ی لیگ که به میدان رفته آمار خوبی دارد.

باید دید در آینده چه اتفاقاتی در این باشگاه پر حاشیه رخ خواهد داد و آیا می‌توان پرسپولیس را در جمع مدعیان دید یا خیر؟!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
یک پرسپولیسی
۱۳:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
پرسپولیس این فصل از مدعیان سقوطه عزیز من ن مدعی قهرمانی...تیمی ک صرفا بر اساس جوانگرایی بسته شده و توش هیچ خبری از بازیکنان باتجربه نباشه همینه دیگه اون وسط زمین ی بازیکن باتجربه ک بتونه تیمو جمع کنه کمبودش بدجور احساس میشه
آخرین اخبار