قم؛

آغاز فاز سوم طرح «آسیا ویژن» در استان قم

رئیس کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان از آغاز فاز سوم طرح آسیا ویژن در فوتبال قم خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ رئیس کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان قم شهاب‌الدین حسامی گفت: با توجه به اینکه طرح آسیا‌ویژن در قم طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، فاز دوم خود را به پایان رسانده است، ‌ با نظارت فدراسیون فوتبال فاز سوم طرح آسیا ویژن در قم آغاز شد. 
 
حسامی افزود: کمیته آسیا ویژن در زمینه استاندارد‌سازی و توانمندسازی و به‌حداکثر رساندن کارآیی فعالیت‌های فوتبال قم برنامه آموزشی متنوعی در بخش‌های مختلفی طراحی و تدوین کرده ‌که در حال اجرایی شدن است. 
 
رئیس کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان قم گفت: خط مشی کمیته آسیا ویژن تلاش برای استانداردسازی لیگ بر‌تر بزرگسالان قم با نام آسیا ویژن، طبق آئین‌نامه جدید و براساس طرح ویژن بوده که به اجرا در آمده است. 
 
حسامی بیان کرد: به‌منظور بالابردن و افزایش کارآیی در بخش تیم‌های پایه و فعالیت مدارس فوتبال در قم یکی از عمده‌ترین فعالیت‌های کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان قم تلاش برای تجهیز و پشتیبانی منابع مالی و برنامه ریزی در خصوص پایگاه استعدادیابی است که به انجام رسیده است. 
 
وی عنوان کرد: دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات فوتبال و مدیریت و اخلاق حرفه‌ای برای مدیران باشگاه‌های فوتبال استان قم با رویکردی علمی و فنی در نظر گرفته شده که هوشنگ نصیر‌زاده در یک دوره 2 روزه در قم آنرا تدریس می‌کند. 
 
رئیس کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: این دوره آموزشی به طی 2 روز در روزهای 26 و 27 شهریور با صدور گواهینامه رسمی برگزار می‌شود و کمیته ویژن به‌منظور افزایش سطح علمی و اطلاعات مورد نیاز مدیران باشگاه‌ها، قائم مقام و مربیان تیم‌های حاضر در لیگ‌های بر‌تر و دسته اول فوتبال قم این دوره را برگزار می‌کند. 
 
انتهای پیام/ پ

برچسب ها: قم ، فاز ، آسیا ویژن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.