شمس امروز بر روی سکوی قهرمانی پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را با لباس ایل بختیاری بالای سر برد تا همگان در سالن وزنه برداری ورزشگاه سانتا اسپرت روانیمی فنلاند برای احترام این ورزشکار ایرانی بایستند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،اردشیر شمس از دیار ابل بختیاری امروز بر روی سکوی قهرمانی پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را با لباس ایل بختیاری بالای سر برد تا همگان در سالن وزنه برداری ورزشگاه سانتا اسپرت روانیمی فنلاند برای احترام به این ورزشکار ایرانی بایستند.

اردشیر شمس وزنه بردار تیم ملی پیشکسوتان کشورمان که امروز توانست در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در حرکت یک ضرب 95 کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت دو ضرب نیز با مهار 130کیلوگرم ومجموع 225 کیلوگرم مدال طلای دسته 105 کیلوگرم را در رده سنی 55 تا59 سال را از آن خود کند.اردشیر شمس دارنده مدال برنز بازی های آسیایی دهلی نو 1982 است و قهرمان چند سال پیشکسوتان جهان که به غیر از وزنه زدن یک داور مسلط بین المللی و گوینده متبحر در برگزاری رقابتهای وزنه برداری در میادین داخلی و خارجی است.

شمس زاده سال 1335شهرستان لالی، شهر اهواز که لالی یکی از شهرستانهای بختیاری‌نشین استان خوزستان است. مرکز این شهرستان، کهن شهر لالی است.


یک قهرمان از تبار ایل بختیاری + عکس


یک قهرمان از تبار ایل بختیاری + عکس

انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار