میلاد درخشانی‌: موسیقی بی کلام موسیقی واقعیست و باید مورد حمایت قراربگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی آلبوم افشارستان 2 آخرین تجربه میلاد درخشانی روز پنجشنبه 26 شهریور در شهر کتب فرشته واقع در خیابان تجریش با حضور جمع کثیری ازطرفدارن وی برگزار شد.

میلاد درخشانی خالق این اثر در میان استقبال و اهدای هدایا و گل‌های فراوان از سوی هوادارنش وارد محل برگزاری آیین رونمایی افشارستان2 شد.

وی بلافاصله پس از ورودش به امضای آلبوم‌ها و گرفتن عکس یادگاری با افراد حاظر در محل برگزاری مراسم پرداخت و پس از گذشت یک ساعت به صحبت در خصوص آلبوم خود با طرفداران و خبرنگاران نشست‌.

در خشانی ضمن تشکر از همه افراد حاضر در مراسم گفت: امروز روز بسیار خوبی است و تولد یک اثر جدید من را خوشحال می‌کند‌ و من از همه ‌طرفدارانم سپاسگزارم که صرفا به دنبال کار‌های با کلام من نیستند و از آلبوم جدید من که یک اثر بی‌کلام است حمایت کردند.

وی افزود: مهم این نیست که یک اثر موسیقیایی کلامی  یا بی‌کلام باشد بلکه مهم این است خط فکری هنرمند خالق آن اثر دنبال شود.

درخشانی در باره ی موسیقی بی کلام گفت: موسیقی واقعی همان موسیقی بی‌کلام است و برقراری ارتباط با آن کار آسانی نیست. این موسیقی نکاتی دارد که ممکن است درک آن برای یک شنونده عادی که موسیقی را صرفا جهت لذت بردن گوش می‌کند دشوار باشد.

خالق اثر افشارستان 2 افزود‌: موضوعی که ذهن مرا مشغول کرده است این است که ارتباط نسل جوان با موسیقی بی‌کلام ضعیف شده است و من امیدورام این ارتباط قوی شود و من به نوبه خودم سعی خواهم کرد که این اتفاق بیفتد.

وی همچنین از اجرای کنسرت آلبوم اشارات نظر در یازدهم و چهاردهم مهر ماه در تهران و اجرای کنسرت افشارستان 2 بعد از ایام محرم و صفر خبر داد.

پدرام درخشانی نیز از اتشار آلبوم برادرش ابراز خوشحالی نموده و گفت‌: در این دوره زمانه‌ای که یک کار موسیقیایی تنها بر اساس حضور یک خواننده اهمیت دارد موسیقی بی‌کلام نیاز به حمایت دارد و من بسیار خوشحالم که این  اثر استقبال واقع شد و امیدوارم میلاد به همین روال ادامه دهد و در کارش موفق باشد.

در خشانی در پایان از کسانی که اورا در تهیه و انتشار این آلبوم یاری نمودند از ازجمله : امیرحسین طباطبایی تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌های میلاد درخشانی، علیرضا نبئی گرافیست آلبوم شرکت کوک منتشرکننده این اثر  و نوازندگانی که با وی همکاری کردند و هم چنین برادرش پدرام درخشانی که سازننده یکی از قطعات آلبوم افشارستان 2 است تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ چهره‌هایی از جمله: امیر عظیمی‌، شایان ریاحی، آرش سعیدی و پدرام درخشانی در این مراسم حضور داشتند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.