آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان سینمای هالیوود و هان سن نخست وزیر کامبوج در پنوم پن با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، نخست وزیر کامبوج در این دیدار حمایت خود را از فیلم تازه آنجلینا جولی درباره جنایات رژیم خمرهای سرخ اعلام کرد.

هان سن در این دیدار گفت : «این فیلم نمایش‌گر حقایق کامبوج است و پیش روی نسل جوان کامبوج برای درک بهتر این کشور راهی خواهد گشود. رژیم کمونیستی خمرهای سرخ بین سال‌های 1975 تا 1979 سبب‌ساز مرگ بیش از دو میلیون نفر از اتباع کشور کامبوج شد.

آنجلینا جولی کار تهیه و کارگردانی فیلم «آن‌ها نخست پدرم را کشتند : دختری از کامبوج به یاد می‌آورد» را بر عهده دارد. این فیلم با اقتباس از کتابی به همین نام اثر نویسنده و فعال کامبوجی لانگ اونگ ساخته خواهد شد.

ستاره فیلم «آقا و خانم اسمیت»  پیش از این گفته بود که ساخت این فیلم به او کمک کرده که درک بهتری از سرزمین مادری یکی از فرزندخوانده‌هایش پیدا کند. او در سال 2002 به همراه همسرش برد پیت سرپرستی یک پسر کامبوجی به نام مداکس را پذیرفت. مداکس قرار است در فیلم تازه جولی بازی کند.

این بازیگر برنده اسکار درباره حضور مداکس در این فیلم گفت : «همچنان‌که من و مداکس برای ساخت فیلم آماده می‌شویم در کنار هم بیشتر درباره کامبوج می‌آموزیم.»

فیلم‌نامه این اثر که به سفارش شرکت خدمات آنلاین رسانه‌ای نت‌فلیکس ساخته می‌شود، به صورت مشترک به قلم آنجلینا جولی و لانگ اونگ نوشته خواهد شد.

منبع: خبر آنلاین

انتهای پیام/
برچسب ها: پنوم پن ، هالیوود ، اسکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.