به طور قطع تولید فیلم «محمد رسول الله» بنا به تقدس مضمونی و موضوعی نقش بارز و بالایی در پیشبرد اهداف فرهنگی ما دارد.

احمدرضا درویش کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص فیلم محمد رسول الله گفت: قطعا همه فیلم‌هایی که توسط سینماگران کشورمان تولید می‌شود سهم خاصی را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های فرهنگی کشور برعهده دارد و به طور قطع بنا بر تقدس مضمونی و موضوعی فیلم محمد رسول الله نیز نقش این فیلم بارزترو بالاتر است.

وی افزود: فکر می‌کنم مهمترین مسئله این است که فیلم محمد رسول الله توسط مردم مورد استقبال قرار بگیرد و حوزه سینما‌گران به منزله یک تجربه و عبرت بزرگ در تولید آثار بزرگ این تجربه را در منظومه تجربه‌های ملی سینمایی ایران قلمداد و ارزیابی کنند و از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
من و همسرم این فیلم رو دیدیم. علارغم ماکت سازی زیبا و جلوه های ویژه خوبی که بکار برده بودند فوق العاده ناقص بود. هیچگونه اشاره مناسبی به حضرت علی، حضرت خدیجه یا فرزندشان حضرت فاطمه یا حتی بعثت پیامبر نشده بود. تقریبا تمام فیلم بر موضوع کودکی پیامبر گذشته بود و صدای خوبی هم برای صدای پیامبر انتخاب نکرده بودند. بعلاوه اینکه با برخی جلوه های ویژه غیر عادی واقعیت های فیلم را هم زیر سوال برده بودند. مثلا نوری که مانند مهتابی از خانه پیامبر ساطع می شد در حالی که نور آن در واقع عرفانی بوده نه فیزیکی. بهتر بود فیلم را با عنوان فصل کودکی پیامبر مطرح می کردند.
آخرین اخبار