جام جهانی والیبال - ژاپن

ولاسکو: بازیکنانم یک لحظه هم تسلیم نشدند

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: آنچه که برای من اهمیت دارد است این است که بازیکنانم لحظه‌ای هم تسلیم نشدند.

ولاسکو: بازیکنانم یک لحظه هم تسلیم نشدندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لن هوگ در نشست خبری بعد از شکست برابر آرژانتین گفت: به تیم آرژانتین تبریک می‌گویم. امسال چند بار برابر آرژانتین قرار گرفتیم. با بازی خوب آرژانتین، تیمی تمام عیار از آنان در جام جهانی دیدیم. 

وی با بیان اینکه در این بازی هم تمام تلاش خود را کردیم، گفت: تلاش کردیم که بازی های بد قبلی را جبران کنیم. در دیدارهای دور بعد باید به دنبال راه حل باشیم تا بهتر بازی کنیم. بعد از جام جهانی هم باید به رقابت دیگری بپردازیم پس بهتر است از همینجا برای آمادگی بیشتر تلاش کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین نیز گفت: بازی امروز از نظر من دشوار بود. فکر نمی‌کنم ما بد بازی کرده باشیم؛ اما کانادا بازی ما را با سرویس‌های پرشی خود منحرف کرد. 

خولیو ولاسکو افزود: با اصلاح حرکات سرویس خود توانستیم بازی خود را تغییر دهیم. اما آنچه که برای من اهمیت دارد است این است که بازیکنانم لحظه‌ای هم تسلیم نشدند و به جنگیدن ادامه دادند. برای من قدرت ذهنی از اولویت بالایی برخوردار است. بازی با کانادا مسلماً آسان نیست و امروز هم بازی سختی را در مقابل آنان تجربه کردیم.

لوسیانو دی چکو کاپیتان آرژانتین گفت: خوشحالم که بردیم اما برخلاف دیروز روی فرم نبودیم. باز هم مثل بازی‌های گذشته تسلیم نشدیم که نکته مثبتی به شمار می‌آید. 

وی تصریح کرد: کار تیمی ما خوب بود و خوشحالم که در تیم آرژانتین توپ می‌زنم. برای دور بعد باید به خوبی روی هر بازی تمرکز کنیم تا بتوانیم پیروزی‌های خود را یکی پس از دیگری افزایش دهیم. بازی با تیم‌های قدرتمند دشوار است و هدف ما این است که در جمع تیم های قدرتمند باشیم و والیبال خود را به دنیا نشان دهیم.

فردریک وینترز کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا نیز در این نشست خبری گفت: شش بار با آرژانتین در تابستان امسال روبرو شدیم. فقط اولین بازی را بردیم و پس از آن در همه بازی ها، طعم تلخ شکست را تجربه کردیم.

وی تاکید کرد: تلاش امروز ما بیشتر از دو بازی قبلی بود اما هنوز هم کافی نیست. مهاجم پشت خط زن ما (گاوین اشمیت) خسته و آسیب دیده است. او یک تنه تمام تلاش خود را می‌کند که با تمام توان خود بازی کند. سایر بازیکنان کمک شایانی به او نکردند تا حداقل بازی را به ست پنجم بکشانیم. جانسن واندورن مخصوصاً در ست سوم و چهارم فوق العاده بازی کرد. او آینده بسیار درخشانی در والیبال خواهد داشت.

کاپیتان کانادا گفت: آرژانتین بازیکنان بسیار خوبی را در هر منطقه در اختیار دارد. دفاع بی‌بدیل و پاس کاری هایشان به این تیم قدرت دو چندانی داده است. این تیم از نظر تکنیکی شرایط بهتری نسبت به ما دارد. به همین خاطر هم نتوانستیم آنها را ببریم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار