فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسايي ودستگيري چهارقاچاقچي موادمخدر وکشف پنج کيلوگرم مواد مخدردراین شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ"ولي الله گنجيان مقدم" با اعلام اين خبر افزود :در پي کسب خبري مبني برفعاليت افرادي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد:مأموران پس از انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهمان به نام هاي"م- ب"، و ا- ب" و ب- ب" و "ح- الف" را که در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت داشته اند شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي مخفيگاه متهمان با هماهنگي قضايي متهمان را در عملياتي ضربتي دستگير کردند .

سرهنگ گنجيان مقدم گفت :ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان موفق شدند، پنج کيلوگرم ترياک را که به طرز ماهرانه اي درون سقف کاذب حمام جاساز کرده بودند، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل بابيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت:مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن فساد است وفساد اخلاقي باعث تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

وي در ادامه از تداوم اجراي طرح پاكسازي و دستگيري معتادان پر خطر در سطح شهرستان آمل خبر داد و با تأكيد بر اينكه مواد مخدر با وقوع جرائم و سرقت ها رابطه دارد، گفت: با اجراي اين طرح وقوع جرائم و سرقت ها در سطح شهرستان كاهش داشته است و معتادان پرخطر جمع آوري و به مراكز بازپروري معرفي مي شوند.

گنجيان در پايان ازشهروندان خواست که هرگونه مواردمشکوک رااز طريق سامانه هاي 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشف ، تریاک ، آمل ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.