همدان؛

بسیجیان باید دانش خود را به بالاترین سطح ارتقا دهند

فرمانده گردان 161 امام حسین(ع)شهرستان همدان:بسیجیان باید دانش خود را به بالاترین سطح ارتقا دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بسیجیان گردانهای امام حسین(ع) باید دانش نظامی خود را به بالاترین سطح ارتقاء دهند و به عنوان الگوی برتر از انقلاب اسلامی در جهان حراست کنند.

سرهنگ پاسدار اکبر کاظمی علوم در برنامه حفظ انسجام بسیجیان گردان امام حسین(ع) شهرستان همدان در منطقه شیرافکن همدان که با انجام برنامه آموزش نظامی پیاده روی با تجهیزات کمین و ضد کمین وجهت یابی در شب برگزار شد گفت:بسیجیان گردانهای امام حسین(ع) باید دانش نظامی خود را به بالاترین سطح ارتقاء دهند و به عنوان الگوی برتر از انقلاب اسلامی در جهان حراست کنند.

فرمانده گردان 161 امام حسین(ع)شهرستان همدان هدف از برگزاری این برنامه‌ها و فرا خوانی‌ها به منظور بالا بردن توان رزمی بسیجیان و حفظ و ارتقاء آمادگی دفاعی انفرادی بسیجیان جهت مقابله با انواع تهدیدات و ارزیابی میزان توانایی نیروهای شرکت کننده عنوان نمود.

سرهنگ کاظمی علوم بسیجیان گردان 161 امام حسین(ع)شهرستان همدان را باروحیه ونشاط و شادابی و ایجاد انگیزه در فراگیری و بازآموزی مهارت‌های فردی و گردانی در منطقه واستان دانست. وی اهداف دیگر برنامه حفظ انسجام بسیجیان را آشنایی با تجهیزات انفرادی سلاح شناسی، تیراندازی و جهت یابی درشب و پیاده‌روی با تجهیزات بیان داشت.

گفتنی است:فعالیت های فرهنگی که در این اردو به اجرا در آمد بر پایی نماز جماعت وکلاسهای بصیرت وبیان احکام ومسائل سیاسی روزومسابقات فرهنگی بوده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همدان ، دانش ، بسیج ، سطح ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.