اردبیل؛

فعالیت 69 مرکز آموزش عالی مدیریت شهری و روستایی در کشور

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور گفت: ۶۹ مرکز آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدرضا مردانی افزود: از اینکه تلاش‌های ما در راستای ارتقای توان، علم و مهارت فرزندان این سرزمین بوده جای افتخار است و امیدواریم که توان آن را داشته باشیم تا در راستای توسعه همه‌جانبه کشور نیز گام های اساسی برداریم.

وی هدف از تشکیل دانشگاه جامع علمی کاربردی را مهارت محور کردن دوره‌ها دانست و گفت: در این دانشگاه سعی می‌شود تا آموزش ها به سمت آموزش های کاربردی سوق داده شود که نتیجه اصلی آن کارآفرینی و گسترش اشتغال در جامعه باشد.

مردانی با بیان اینکه از دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم یاد می‌شود، گفت: در بسیاری از کشورهای جهان چنین دانشگاه هایی در اولویت انتخاب جوانان و خانواده ها بوده و اشتیاق برای حضور در مراکز آموزشی علمی و کاربردی در جهان بیشتر از سایر مراکز آموزش عالی است.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشوردر ادامه رفع برخی موانع برایی گسترش فضای آموزشی مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری اردبیل را خواستار شد و افزود: مراکز آموزش فعال در شهرداری مراکز استان ها معمولا به خاطر دسترسی مناسب به اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در مراکز استان ها، موفق عمل می کنند و مرکز شهرداری اردبیل نیز با توجه به فعالیت های مناسبی که تا کنون داشته، قابلیت آن را دارد که به یک مرکز آموزشی موفق و در خور شأن نام اردبیل تبدیل شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.