مسابقات قهرمانی کاراته کشور، سبک شوتوکان با مدال‌آوری بانوان آبادانی خاتمه یافت.

قهرمانی بانوان کاراته کار آبادانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: تیم بانوان آبادان در مسابقات قهرمانی کاراته کشور که در 23 و 24 شهریورماه جاری در استان البرز و شهرستان ماهدشت کرج برگزار شد مدال قهرمانی را کسب کردند.

پیمان ادیبی افزود: «النا شریفات» در بخش کاتا به مدال طلا و در کومیته مدال برنز دست یافت و «شکیبا زکی‌زاده» در کاتا برنز و در کومیته طلا را از آن خود کرد.

وی گفت: «عسل صالحی» نیز موفق شد در بخش کومیته مقام نخست را کسب کند، همچنین «زهرا ثامری» در کاتا طلا و در کومیته نقره را از آن خود کرد و در قسمت کاتای تیمی «فاطمه ثامری»، «شکیبا زکی‌زاده» و «مانیا کمالی‌نژاد» نشان برنز کشور را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: «آیدا اصلانی» نیز در کومیته به مدال نقره و «عسل موسوی» در بخش کاتا نقره و کومیته رتبه سوم را احتساب کرد، «رضوان محمود صالحی» نیز در کومیته مدال نقره به‌ دست آورد و همچنین«مانیا کمالی‌نژاد» در کومیته مدال نقره را از آن خود کرد، «لعیا محمدی»، «فاطمه ثامری»، «مرضیه راکی»، «مهوش ابراهیمی‌نژاد» و «زهرا امانی‌بنی» نیز در همین رشته مدال برنز را کسب کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.