کارشناس تنیس ایران گفت: فیوچرز ایران گامی به جلوست و نباید دوباره به گذشته بازگردیم.

بازگشت به گذشته اشتباه استشاهرخ کشاورز در گفتگو با  خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص رقابت‌های فیوچرز تهران بیان کرد: این مسابقات تورنمنتی برای تنیسورهای رده میانی است اما خوشبختانه از 20 کشور مطرح دنیا بازیکنان صاحب سبک، پای به این رقابت ها گذاشته‌اند، این بازی‌ها می‌تواند باعث ارتقای سطح بازیکنان شود و تاثیر مثبتی را روی عملکرد آنها بگذارد.

وی اضافه کرد: هر چه که این رقابت ها به پایان نزدیک می‌شد؛ میزان حضور در جدول اصلی بیشتر می‌شد و تنیسورها یک قدم به جلو بر می‌داشتند.

دبیر اسبق فدراسیون تنیس افزود: زمانی که ما در سال 1375 در مسابقات بین‌المللی جوانان شرکت کردیم آرزوی ما حضور در جدول مقدماتی بود اما پس از چند سال توانستیم قهرمانی پیاپی را به دست آوریم و تنیسورها در فیوچرز باید جدی‌تر عمل کنند.

وی درباره سطح برگزاری مسابقات گفت: ایران در منطقه بهترین کادر اجرایی و داوری را دارد. در طول این مسابقات مجموعه ورزشی‌آزادی بار دیگر احیا شد و باعث شد فدراسیون تجربه حضور بخش خصوصی در برگزاری رقابت‌ها را داشته باشد اما باید گفت فدراسیون در گذشته هم بهترین نحوه برگزاری مسابقه را داشته است و با واگذاری این مسابقات به بخص خصوصی به نوعی تکلیف خود را عمل کرده است.

کشاورز در مورد حضور بازیکنان ایرانی در فیوچرز ابراز کرد: تنیسورها نباید فرصت حضور در این مسابقات را از دست می‌دادند. همانطور که دیدیم در هفته دوم ایرانی‌ها به فینال راه یافتند. تنیسورها باید حداقل به دیدن مسابقات می‌پرداختند و در ساعات غیر مسابقه‌ای به تمرین با تنیسورهای خارجی می‌پرداختند.

وی ادامه داد: دو مسئله در تنیس می‌تواند بسیار کمک کننده باشد تا سطح بازیکن را بالا ببرد. در ابتدا حضور در یک تورنمت بین‌المللی و پس از آن تماشای بازی خوب تنیس که باعث جلو افتادن تنیسور می‌شود.

کارشناس تنیس تصریح کرد: قطعا این مسابقات به نفع بازیکنان است و تنیسورها می‌توانند با سبک‌های مختلف تنیسورها آشنا شوند.

کشاورز در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که با برگزاری این نوع مسابقات که زحمات زیادی در آن کشیده می‌شود تنیسورها بتوانند به سطح مطلوبی برسند و دوباره به عقب برنگردیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار