معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ازدواج اولویت هفتم جوانان قزوین است که فقط 3/5 درصد جوانان به ازدواج به عنوان اولویت اول نگاه می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛قاسمی دو اولویت اول جوانان را اشتغال و مسائل اقتصادی اعلام وتحصیل ، افزایش مهارت، رسیدن به مقام ،  خدمت به مردم و ازدواج را از دیگر اولویتهای جوانان بیان کرد.

مهران قاسمی سن ازدواج در استان قزوین برای پسران را  28 سال و برای دختران  24 سال اعلام کرد که این میزان نزدیک به میانگین کشوری است.

بگفته ی قاسمی 400 هزار نفر از جمعیت استان قزوین جوان درسن  15تا 25 سال هستند و 200 هزار نفر از آنان در سن ازدواج قرار دارند. 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بیش از 50 درصد طلاق ها در استان قزوین در پنج سال اول ازدواج رخ می دهد  که 15درصد از این میزان در سال اول ازدواج است. 

 بگفته ی قاسمی پارسال بیش از 11هزار و پانصد ازدواج و 2هزار و سیصد طلاق در استان ثبت شده که این میزان در پنج ماه اول امسال بیش از 4 هزار ازدواج و یک هزار طلاق است.

وی میانگین طلاق در استان قزوین را بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد و گفت: در شهرستان آبیک به ازای هر 3 ازدواج یک طلاق رخ می دهد .

انتهای پیام/س

 
 
برچسب ها: ازدواج ، اولویت ، قزوین ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.