سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه این هفته فراکسیون محیط زیست به وضعیت ببر سیبری و مگس‌های سفید رسیدگی می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مؤید حسینی صدر  گفت: نامه‌های متعددی در مورد برخی از مسائل زیست محیطی به فراکسیون محیط زیست واصل شده است که از جمله این موارد رسیدگی به وضعیت ببر سیبری و مگس‌های سفید است.

وی ادامه داد: بررسی سوء استفاده‌های احتمالی از مناطق حواشی دریای خزر و افزایش آلودگی هوای تهران با توجه به سرد شدن هوا از جمله موضوعاتی هستند که قرار است به آنها رسیدگی شود و در صورت تصویب هیأت رئیسه فراکسیون مسئولان مربوطه از سازمان حفاظت محیط زیست به این جلسه دعوت می‌شوند.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست اظهار داشت: تا کنون در زمینه مشکلات زیست محیطی اقدامات خوبی انجام نشده است و مشکلاتی مانند تحریم و سقوط بهای نفت نیز باعث شده است که سازمان حفاظت محیط زیست منابع مالی لازم را برای مدیریت برخی از مشکلات نداشته باشد.

حسینی صدر خاطر نشان کرد: جلسه هفته جاری فراکسیون محیط زیست صبح چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود و امیدوار هستیم در این جلسه بتوانیم به برخی از مشکلات رسیدگی کنیم.

منبع: فارس
انتهای پیام/
برچسب ها: مگس ، مگس سفید ، مجلس ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.