رییس باشگاه رئال مادرید در جلسه‌ای با اعضای باشگاه درباره موضوعات مهمی چون آنچلوتی، جدایی کاسیاس، بنتیس، سوت‌های اعتراض آمیز و رونالدو صحبت کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فلورنتینو پرس اظهار کرد:همیشه گفته‌ام بهترین‌های باشگاه اعضای آن هستند. از زمانی که ریاست رئال مادرید را برعهده داشتم اهداف بزرگم را معرفی کردم و رویای اعضای باشگاه تبدیل به واقعیت شد چون بهترین تیم قرن هستیم. سال 2014 بهترین سال تاریخ باشگاه بود. دهمین جام لیگ قهرمانان را به دست آوردیم. هفته گذشته جایزه بهترین باشگاه را از فدارسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال کسب کردیم. در سه سال اخیر در رنکینگ یوفا بهترین تیم اروپا و جهان بودیم. این عنوان همیشگی نیست. وقتی در رتبه نخست جهان قرار گرفته باشید همیشه باید با تیم‌های بزرگ رقابت کنید. پنج مرتبه متوالی به نیمه نهایی رسیدیم و در یکی از آنها به فینال صعود کردیم.

پرس فصل پیش را دو نیمه متقاوت توصیف کرد و گفت: در نیمه نخست سال، فوتبال چشم نوازی بازی می‌کردیم که ما دو عنوان و 22 پیروزی پیاپی کسب کردیم. بخش دوم فصل اجازه نداد به اهدافمان برسیم، تا آخر فصل جنگیدیم اما تیم مصدومین زیادی برجای گذاشت. دیدم که این روند غیر قابل تحمل است و نیاز به تغییر وجود دارد. آنچلوتی برای ما همیشه عزیز است و در تاریخ رئال با کسب دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان جاودانه شده است.

او درباره مربی کنونی تیم گفت: بنتیس بهترین مربی برای رئال مادرید است. بازیکنان زیر نظر او تمام توان خود را به اجرا می‌گذارند. مردی عاشق فوتبال که مجموعه شگفت انگیزی با بهترین بازیکنان در هر پست را به دستانش سپردیم. او مادریدی است. حامی تیمی است که نیازهای آن را می‌شناسد. رافا باتجربه است و شناخت کافی را در طول این 20 سال با حضور در تیم‌های مختلف باشگاهی به دست آورده است. او در این مدت تمام عناوین ممکن را کسب کرد.

پرس درباره جدایی کاسیاس تاکید کرد: او و تنها او پس از پیشنهاد پورتو تصمیم به ترک رئال مادرید گرفت. با ما در میان گذاشت تا این موضوع را بپذیریم. او بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید و فوتبال اسپانیا است. ایکر کسی است که به پرافتخارتر شدن تیم کمک کرد.

سوت‌های اعتراض آمیز از دیگر موضوعاتی است که فلورنتینو به آن پرداخت و گفت: برنابئو مکان مقدس مادریدی‌هاست. همه دنیا در جریان اتفاقاتی هستند که در آن می‌افتد. زمانی که هواداران به دلیل نارضایتی از بازیکنی اعتراض خود را نشان می‌دهند چهره ما را در مقابل حریفان خدشه‌دار می‌کنند. رفتن به برنابئو در هر شرایطی باید تنها برای حمایت باشد.

رییس باشگاه رئال مادرید درباره رونالدو اظهار کرد: کریستیانو رونالدو در سال 2014 به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و سومین توپ طلا، جهارمین کفش طلا و سومین آقای گلی خود را کسب کرد. همچنین در هفته گذشته عنوان برترین گلزن تاریخ رئال مادرید در لالیگا به خود اختصاص داد و در آینده‌ای نزدیک به برترین گلزن رئال مادرید تبدیل خواهد شد. بازیکنی تکرار نشدنی که برای ما خوشحالی به ارمغان می آورد.

او شرایط اقتصادی رئال مادرید را اینگونه توصیف کرد؛ در سوددهی رکورد جدیدی را ثبت کردیم و در حقیقت یازدهمین سال پیاپی است که این کار را کردیم. سود خالص باشگاه 660 میلیون یوروست که نسبت به سال گذشته 9 درصد رشد داشته است. ثروت باشگاه تا 412 میلیون یورو بیشتر شده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
برچسب ها: پرس ، بنیتس ، رئال مادرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.