مرد جوان پس از رفتن به سربازی، راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از همسرش جدا شود.

جنجال های زوج جوان بر سر  رفتن به سربازی
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی پیش از اینكه ازدواج كنم به همسرم گفتم كه من سربازی نرفته ام و بعد از ازدواج باید به سربازی بروم. ولی از وقتی ازدواج كردیم و من به سربازی رفته ام او مرتب غر می زند و زندگی را برایم جهنم كرده است.

وی افزود: همسرم از صبح تا شب با من دعوا می كند و می گوید بی عرضه هستم كه تا الان سربازی نرفته ام. سر هر چیز كوچكی بهانه می آورد و دعوا به راه می اندازد. بعد از آن به من می گوید تو نتوانستی مرا خوشبخت و خوشحال كنی وقتی سربازی نرفتی چرا به خواستگاری ام آمدی. هرچه به او می گویم كمی صبر كند مشكل سربازی من هم حل می شود فایده ای ندارد و زندگی را برای من و خودش جهنم كرده است.

مرد جوان ادامه داد:ما هر شب و هر روز سر این موضوع با هم دعوا داریم و همیشه با هم قهر كردیم. تا جاییكه الان دو ماه است با هم قهریم و اصلا زندگی نداریم. همسرم اصلا مرا درك نمی كند و من هم دیگر نمی توانم در كنار او زندگی كنم و این لجبازی ها را تحمل كنم.

بعد از صحبت های این مرد به دستور قاضی همسرش نیز به دادگاه احضار شد تا پس از شنیدن صحبت های او در این باره تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهربان
۰۱:۵۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
سربازی مانع ازدواج نیست.من و همسرم اول عقد کردیم بعد از 10 ماه ایشون سرباز شدن و در حین سربازی عروسی کردیم و الانم سربازیشون کم مونده تموم شه.ما وضع مالی مون داغون بود اما خدا کمک کرد و الانم از زندگی مون راضی هستیم.
Germany
علیرضا
۲۳:۰۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
ضرر های سربازی تا کجا توی زندگی مردم وارد شده. حتی زندگی زناشویی رو هم داره بهم میریزه، و باعث طلاق میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
زن باید اول چشماشو باز میکرد. مرد هم باید اول سربازی میرفت بعد زن میگرفت هر چیزی جای خودش رو داره آدم حین سربازی چه جوری میتونه کار کنه و پول دربیاره و خرج خونواده ش رو بده؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
شايد به خاطر اينكه جاي نزديك بندازنش اينكار را كرده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
نمیشه سربازیتو بخری؟
آخرین اخبار