نماینده مدیریت باشگاه پرسپولیس در اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: باشگاه پرسپولیس به علت نبود اسپانسر برای اخذ مجوز حرفه ای دچار مشکل نمی‌شود.

حسینی: باشگاه پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای مشکلی نداردامیرعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: ما یک فرم تغییرات از بازرسان AFC دریافت می کنیم که بعد از جذب اسپانسر می‌توانیم تغییرات اعمال شده را به AFC اعلام کنیم به هر حال فرصت لازم برای اعمال تغییرات را داریم.
 
حسینی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه بازرسان AFC امروز ساعت 14 تا 16 بعدازظهر از امکانات باشگاه پرسپولیس بازدید می کنند آنها پنج قسمت اصلی باشگاه از جمله بخشهای مالی، ورزشی، پرسنلی، حقوقی و زیر ساخت را مورد بازرسی قرار می دهند.
 
وی تصریح کرد: برای سومین سال متوالی است که وظیفه هماهنگی با بازرسان  AFC را بر عهده دارم، در این چند سال موفق به اخذ مجوز حرفه ای شدیم و امیدوارم امسال هم بتوانیم این مجوز را کسب کنیم، همچنین فرمها و پرونده های ما نسبت به سال‌های گذشته برای اخذ مجوز حرفه ای کامل تر است.
 
نماینده مدیریت باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه ای سه معیارA, B,C در نظر گرفته است، اگر باشگاهی شرایط معیار A را نداشته باشد، مجوز حرفه ای‌اش لغو می شود.
 
وی در ادامه عنوان کرد: اگر باشگاه شرایط معیار B را نداشته باشد، جریمه می شود اما مجوز حرفه ای را کسب می کند، همچنین باشگاه شرایط معیار C را نداشته باشد، ایرادی ندارد اما بهتر که داشته باشد به هر حال برخی از شرایط در سالهای بعد جزو معیارهای B می شود که باشگاه باید آنها را فراهم گند تا دچار مشکل نشود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما شرح وظایف و مستندات را با عکس آماده کردیم که در اختیار بازرسان AFC قرار دهیم همچنین مدارکمان نسبت به سالهای گذشته کاملتر است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حسینی ، پرسپولیس ، اسپانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار