نشست مشورتی کارشناسان امور روستایی و دهیاری فرمانداری ها و بخشداری های استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ نشست مشورتی کارشناسان امور روستایی و دهیاری فرمانداری ها و بخشداری های استان صبح امروز با حضور داننده سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و کارشناسان دفتر روستایی در محل استانداری برگزار شد.

برنامه ریزی برای حضور موثر در دومین همایش ملی روز روستا و اولین نمایشگاه توانمندی های روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی، تهیه دفترچه عوارض محلی دهیاری های، رصد مستمر مسائل و مشکلات روستاها و ارائه گزارش آن به دفتر امور روستایی استانداری، برنامه ریزی جهت رفاه حال دانش آموزان روستایی در آستانه بازگشایی مدارس و برنامه ریزی جهت گرامیداشت و برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح روستاها از جمله موارد مورد اشاره و تاکید سرپرست دفتر روستایی استانداری در این نشست بود.

کارشناسان امور روستایی و دهیاری فرمانداری ها و بخشداری های استان نیز در این نشست هر کدام، مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با مسئولان دفتر امور روستایی استانداری در میان گذاشتند.

توجه بیشتر به جایگاه و حقوق و مزایای کارشناسان روستایی، ارتقای امکانات و تجهیزات اداری و اختصاص خودرو به دفاتر روستایی برای انجام ماموریت بازدید از مناطق روستایی از جمله درخواست های کارشناسان امور روستایی و دهیاری فرمانداری ها و بخشداری های استان در این نشست بود.

انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.