حسین هدایتی همچنان به حضور در پرسپولیس اصرار دارد. هرچند او در مصاحبه های اخیر شرکتی نداشته و امیر عابدینی ماجرای اداره پرسپولیس را مطرح می کند . اما به نظر می رسد به خاطر وجود رابطه خوب بین عابدینی ، هدایتی و دوستان ،دوباره هدایتی دست به کار شده باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  حسین هدایتی همچنان به حضور در پرسپولیس اصرار دارد. هرچند او در مصاحبه های اخیر شرکتی نداشته و امیر عابدینی ماجرای اداره پرسپولیس را مطرح می کند . اما به نظر می رسد به خاطر وجود رابطه خوب بین عابدینی ، هدایتی و دوستان . دوباره هدایتی دست به کار شده باشد. تیم مدیریتی که قراربود پرسپولیس را بخرند و بعد اجاره کنند حالا با برنامه ای برای اسپانسرینگ پرسپولیس پیش آمده اند. برنامه ای که به نظر می رسد همه آن سود برای پرسپولیس و وزارت ورزش باشد. ماجرایی که به نظر عجیب می رسد.

پیشنهادهای اولیه برای همکاری برای اداره پرسپولیس شامل خرید و اجاره با مخالفت های فراورزشی مواجه شده بود. یعنی در ماجرای خرید پرسپولیس بارها اعلام شد که اهلیت خریداران تایید نشده است. اما پس از آن اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه حتی خرید بلیط های مسابقات پرسپولیس دیگر برای هدایتی مقدور نیست و او نباید چنین کاری را تکرار کند. 

حالا شنیده می شود که آخرین پیشنهاد برای اداره پرسپولیس ، اداره مشارکتی است. یعنی پول را اسپانسر بدهد و مدیریت ورزشی کند اما مدیریت سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی بر عهده وزارت ورزش باشد. این پیشنهادی است که خبرش را امیرعابدینی به کاپ داده است. 



منبع: عصر ایران


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.