یک گروه سلفی که گفته می شود از حامیان داعش هستند،در اقدامی عجیب مقابل کمپ پناهندگان سوریه بصورت رایگان کتاب های گروهشان پخش کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک گروه سلفی که گفته می شود از حامیان داعش هستند،در اقدامی عجیب مقابل کمپ پناهندگان سوریه بصورت رایگان کتاب های گروهشان را پخش کردند.

این افراد که به سبک شبه نظامیان داعش ریش بلند داشته،تا مقابل کمپ پناهجویان سوری رفته و اقدام به تبلیغ می کنند.

اما اهمیت این ماجرا از آنجاست که این اتفاق نه در کمپ های نزدیک سوریه که در خاک آلمان افتاده است.کشوری که این روزها مردم سوریه با مشقت بسیار خود را به آن رسانده و در کمپ های تدارک دیده شده از سوی دولت اسکان یافته اند.

این گروه سلفی که برخی نمایندگان پارلمان اروپا نیز در خصوص تبلیغات آنها در خاک اروپا تذکر داده اند،به راحتی با ظاهری شبیه شبه نظامیان داعش در خاک عراق و سوریه اقدام به تبلیغ اهداف مورد نظر خود می کنند که البته پیش از این پلیس برخوردهایی با آنها داشته است.اما حال با افزایش مهاجران سوری در کشورهای اروپایی به ویژه آلمان بیم آن می رود که حامیان داعش تلاش های خود را برای تبلیغ افزایش دهند.

هرچند مردم سوریه از دست جنایت های داعش گریخته و به کشورهای اروپایی پناه برده اند اما داعش در خاک اروپا نیز با استفاده از عوامل خود مقابل کمپ های مهاجران حضور یافته و حتی به صراحت اقدام به تبلیغ می کنند.

داعش که مقامات امنیتی آلمان آنها را پیچیده ترین،ثروتمندترین و مخوف ترین گروه تروریستی جهان توصیف می کنند،در خاک عراق و سوریه در شهرهایی که تحت اشغال خود دارد به شکل های دیگر تبلیغ می کند که در یک مصداق جالب توجه می توان به توزیع خانه به خانه چادر مشکیدر موصل اشاره کرد.
منبع: روز نو
انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، آلمان ، سوریه ، تروریست ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.