قزوین؛

اجرای 700 برنامه در هفته دفاع مقدس

جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت :کمیته نیروهای مسلح استان برنامه های مشترکی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛عباس برزگراز برگزاری رژه نیروهای مسلح استان قزوین در این هفته خبر داد و افزود: این مراسم 31 شهریورماه با حضور نیروهای سپاه صاحب‌الامر (عج)، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در بلوار شهید لشگری برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه گفت :در این نمایشگاه اقدامات برجسته نیروهای مسلح برای معرفی و تبیین خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در تاکستان به نمایش گذاشته می شود .

برزگر برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای مسابقات متنوع ورزشی و فرهنگی، شب خاطره، نشست‌های بصیرتی و روشنگری و بازدید از پیشکسوتان بازنشسته نیروهای مسلح را از دیگر برنامه های در نظر گرفته برای این هفته عنوان کرد .

فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی لشکر 16 زرهی قزوین هم در این جلسه ، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ، شرکت سپاه صاحب الامر در نمایشگاه را از جمله برنامه های این هفته بیان کرد .

سرهنگ بیژن فلاحی همچنین اجرای برنامه زنده به مدت 8 شب در پادگان لشکر 16 زرهی قزوین ، برگزاری دعای کمیل ،عرفه و همایش پیاده روی برای کارکنان ارتش و خانواده های آنها را از دیگر برنامه ها بیان کرد .

سرهنگ سلمان امیری جانشین فرمانده انتظامی استان هم برقراری امنیت برای برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس ، دیدار با جانبازان و پیشکسوتان ، برگزاری جشنواره سرباز و مسابقه بین کارکنان را از برنامه های نیروی انتظامی در این هفته بیان کرد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.