به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا یزدانی در همایش آموزشی رابطان سامد دستگاههای اجرایی، فرمانداریها و شهرداریهای استان اردبیل افزود: ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی به موقع منجر به رضایتمندی مردم میشود که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
وی با اشاره به عملکرد و فعالیتهای انجام شده 2 ساله این دفتر افزود: مجموع تماسهای تلفنی مردمی در 2 سال گذشته با این دفتر 190 هزار و 196 مورد بوده و تعداد 74 هزار و 113 نامه و درخواستهای مردمی به ثبت رسیده است که تعداد 72 هزار و 346 مورد آن به دستگاههای اجرایی برای رسیدگی و پاسخگویی مناسب ارجاع شده که حدود 80 درصد آن مورد رسیدگی و اقدام قانونی دستگاههای اجرایی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ارایه خدمات مطلوب و پاسخگویی به موقع به مردم از اهم وظایف سامد است، گفت: از طریق سامانه سامد نظارت مردمی به حداکثر ممکن رسیده است و مردم از طریق شماره تلفن 111 میتوانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند و پیشنهادات، مشکلات، طرح و ایده و درخواستهای خود را بدون محدویت به اطلاع مسئولان برسانند.
انتهای پیام/س