پور گلیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم گفت: به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید، 18 مدرسه تازه احداث شده تحویل اداره کل آموزش و پرورش داده شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  با توجه به شروع سال تحصیلی جدید در هفته جاری، .پروژه مهر در سه بخش احداث، مقاوم سازی و استانداردسازی فضاهای آموزشی عملیاتی شده است..
 
پورگلیان مدیرکل نوسازی،توسعه مدارس گفت: تاکنون 18 مدرسه به اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل داده شده و چهار مدرسه نیز در هفته جاری واگذار می شود.
 
وی بیان کرد: دو سالن ورزشی نیز تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود، این 22 مدرسه شامل 250 کلاس درس با زیربنای 40 هزار مترمربع و با اعتبار 37 میلیارد تومان است که از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم، بنیاد برکت و همچنین اعتبارات استانی، سازمان ملی زمین و مسکن و خیرین تامین شده است.
 
وی تصریح کرد:  با توجه به استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس، این طرح از سال 1392 آغاز شده و هر سال 400 کلاس درس استانداردسازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: 200 مدرسه در مناطق جدید شهری استان نیاز است، که شهرک پردیسان از جمله مناطق شهری جدید است که به 110 مدرسه تا رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز دارد
 
 
 پورگلیان گفت: از سال 1384 تاکنون 60 مدرسه مقاوم سازی شده است و امسال نیز 19 طرح در دست انجام است.

انتهای پیام/ س
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.