۴ تبعه کشور افغانستان که به صورت غیرمجاز در ایران حضور داشتند و یک تبعه زن خارجی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی پلیس شهر تهران دستگیر شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر افزود: روز گذشته در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار نفر مرد افغانستانی غیرمجاز یک زن تبعه خارجی را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

به دنبال این حادثه فرد مذکور با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداحت که عوامل کلانتری بلافاصله در صدد شناسایی متعرضین برآمدند و موفق شدند یک نفر از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود را دستگیر نمایند.

در ادامه و طی یک سلسله عملیات خاص پلیسی سه نفر دیگر از متجاوزین که به سمت مرز افغانستان متواری شد بودند مورد شناسایی قرار گرفته و در کمتر از 24 ساعت در یکی از شهرستانهای مرزی کشور دستگیر و در نهایت هر چهار نفر متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

این در حالی است که مراتب از طریق پلیس بین الملل ناجا به سفارتخانه‌های مربوطه اعلام شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
من نمیدونم اینارو چرا به کشورشون بر نمیگردونن
Iran (Islamic Republic of)
جاهل
۰۲:۳۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
چند سال پیش هم در ساوه چند افغانی به یک زن خارجی که همراه شوهرش بود تچاوز کردند که دستگیر و اعدام شدند .
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۳:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
روزی هزار بار از این مزاحمت ها ایجاد میکنن واسه زن های مردم ...واقعا اون ها رو هم همینطور ی میگیرن یعنی واسه مزاحمت ایجاد کردن از این شهر به اون شهر دنبالش میرن و میگیرنش؟ ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۲۲:۰۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
حالا آنقدرجسورشده اندکه به میهمانان ایران تجاوزمیکنندواین درچشم جهانیان عدم وجودامنیت