حجةالاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله مدرسی گفت:طلاب آینده سازان نظام اسلامی هستندو در جامعه اسلامی باید با تهذیب نفس نسبت به حفظ جایگاه رفیع روحانیت در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیسی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله مدرسی بیان کرد: مبارزه با حکومت ستمشاهی به عنوان عامل اصلی منکر در جامعه آن زمان و حمایت همه جانبه از نظام اسلامی ایران و ولایت فقیه از جمله مهمترین ویژگی این علمای بزرگوار است. 

دادستان کل کشور با اشاره به پایین بودن جرم وجنایت در یزد گفت: رمز حفظ دارالعباده، تربیت علما است وپایین بودن جرم وجنایت در استان به برکت انسان‌های فرهیخته و علمای بزرگ ونشان از تعهد و ولایت‌مداری مردم استان یزددارد.

رئیسی بااشاره به اهمیت ولایتمداری در عصر حاضر افزود: گرچه امام خمینی (ره) اکنون در میان ما نیست اما پرچم مبارزه با ظلمی که دیروز در دست امام خمینی (ره) بود، امروز در دست ولی‌فقیه است و مردم با تأسی از ولی‌فقیه زمان خود، با ظلم و فساد مبارزه می‌کنندچرا که مبارزه با ظلم و فساد در راستای سفارش‌های دین و حاکمیت الهی در راستای جریان نجات بخش امامت، ولایت و حکومت حق را از جمله وظایف مهم و شاخص مومنان در جامعه و نظام اسلامی دانست.

وی همچنین مردم ایران را پیشتاز کمک به مظلومان دنیا خواند وخاطر نشان کرد: مردم ایران در کمک به مردم مسلمان و مظلوم جهان پیشقدم و علمدار هستند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: دادستان ، قضایی ، سفر ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.