کارشناس انجمن‌های ادبی،‌ هنری اداره هنر و رسانه، حضور 60 شاعر خراسانی در انجمن شعر طلاب خراسان را دلیل قوی تر بودن این انجمن نسبت به سایر انجمن‌ها دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسئول اداره هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم در مشهد با اشاره به برگزاری انجمن های ادبی، هنری در این اداره، هدف از برگزاری این انجمن‌ها را شناسایی هنرمندان حوزوی و حمایت از آنها اعلام کرد و گفت: این انجمن‌ها از سال گذشته تا کنون با برپایی گردهمایی، نخبگان طلاب در حوزه ادب و هنر را شناسایی کرده و از حضور آنها در انجمن‌ها استقبال می‌کند.

محمدجواد علیپور با بیان اینکه اداره هنر و رسانه، انجمن‌های را در تمامی روزهای هفته برگزار می کند، افزود: روزهای شنبه انجمن شعر طلاب خراسان برگزار می شود که با حضور 60 شاعر خراسانی قوی ترین انجمن این اداره است.

وی به حضور آقای صفری زرافشان در این انجمن اشاره و تاکید کرد: زرافشان تاکنون 60 عنوان جلد کتاب به چاپ رسانده و دبیر انجمن طلاب کل کشور است.

کارشناس انجمن‌های ادبی، هنری اداره هنر و رسانه همچنین گفت: روزهای یکشنبه انجمن سینمای این اداره به اکران و نقد فیلم‌های سینمایی روز می‌پردازد و دوشنبه‌ها انجمن فضای مجازی با هدف معرفی چهره‌های فعال رسانه‌ای خراسان برگزار می‌شود.

علیپور سه شنبه‌ها را روز انجمن ادبیات داستانی عنوان کرد و افزود: پیشکسوتان حوزه ادبیات داستانی همچون جحت الاسلام جوادی در این انجمن حضور دارند.

وی به برگزاری انجمن خوشنویسی طلاب در روزهای چهارشنبه اشاره و تصریح کرد: مدیر انجمن خوشنویسان کل خراسان نیز در این انجمن فعالیت می‌کند.

این فعال رسانه‌ای پنج شنبه‌های هر هفته را مختص انجمن عکس طلاب برشمرد و از این انجمن به عنوان پویاترین انجمن اداره هنر و رسانه یاد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.