رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در در نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مفتخر به تربیت و جذب بیش از 3 میلیون رزمنده وظیفه و ایجاد فضای مناسب برای تحقیق و پژوهش نسل جوان است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در در نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مفتخر به تربیت و جذب بیش از 3 میلیون رزمنده وظیفه و ایجاد فضای مناسب برای تحقیق و پژوهش نسل جوان است.
رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در در نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس که با حضور فرماندهان ارتش، دانشگاهیان و همکاری تیپ 65 نیروی زمینی ارتش در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد 48 هزار شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و 240 هزار عضو خانواده آنان، گفت : نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مفتخر به تربیت و جذب بیش از 3 میلیون رزمنده وظیفه و ایجاد فضای مناسب برای تحقیق و پژوهش نسل جوان است.

امیر سرتیپ داوود کاظمی نزاجا افزود: دشمن پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مواضع خود را در منطقه در خطر دید و با توجه به شکست در ترورهای کور و هوشمند و به شهادت رساندن 17 هزار شهید ترور، تلاش های خود را با تحمیل جنگی 8 ساله به جمهوری اسلامی ایران پیگیری کرد.

وی با اشاره به شرایط نابرابری سیاسی و اقتصادی وقت بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم حمایت شده عراق، از فداکاری های نیروهای ارتش، سپاه پاسداران و بسیج مردمی یاد کرد و افزود : نیروهای جمهوری اسلامی موفق شدند با ایستادگی خود در برابر ارتش تا دندان مسلح و مجهز عراق مانع از نفوذ و پیشروی 10 لشگر و 40 تیپ آموزش دیده عراقی به میهن اسلامی شوند.

سرتیپ دوم کاظمی با اشاره به درایت مقام معظم رهبری در پیشرفت و شکوفایی کشور، از تغییر شکل جنگ ها از نبرد سخت به نرم و هوشمند خبر داد و گفت: هشدار مقام معظم رهبری در دهه 1370 هجری شمسی نسبت به وقوع شبیخون فرهنگی نشانه آینده نگری ایشان درباره تلاش دشمن برای ایجاد فاصله بین نسل جوان و نظام ایران اسلامی است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش بر اطاعت از رهبری، حفظ وحدت و جلوگیری از نفوذ فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت : امید است سربازان این مرز و بوم در هر لباسی اعم از نیروهای ارتش، دانشجو، روحانی، کارگر و ... در پیشرفت یکپارچه و توام با توسعه پایدار کشور موثر باشند.

در حاشیه این مراسم رونمایی از رباط بالگرد ققنوس با مقاومت پروازی یک ساعت و 4 کیلوگرم وزن و پهپاد RPH بسیج دانشجویی و انجمن علمی هوافضا واحد علوم و تحقیقات انجام شد و نیروهای تیپ 65 و گروه راپل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به هنرنمایی پرداختند.

گفتنی است نمایشگاه دفاع مقدس واحد علوم و تحقیقات(ذوالفقار)، از 29 شهریورماه 1394 لغایت چهارم مهرماه در محوطه این واحد دانشگاهی برقرار است.
انتهای پیام/
برچسب ها: نیروی زمینی ، ارتش ، افسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار