با مجریان تورهای غیرمجاز گردشگری در قزوین برخورد می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از کلاهبرداری ها و بروز مشکلات احتمالی برای شهروندان صورت می گیرد.

محمدعلی حضرتی گفت: در همین راستا به دنبال تبلیغات برخی واحدهای غیر مرتبط با صنعت گردشگری در خصوص برگزاری تورهای مسافرتی، کمیته نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه بازرسان اداره کل نظارت بر اماکن عمومی استان از این واحدها بازرسی کردند که طی آن کلیه اقلام تبلیغاتی این مراکز جمع آوری و دستور پلمپ و توقیف جواز کسب واحدهای متخلف صادر شد.

وی افزود: افراد یا گروه هایی که اقدام به راه اندازی تورهای گردشگری غیرمجاز می کنند در صورت وقوع هر گونه حادثه قادر به پاسخگویی نیستند و برخورد با آنها مانع از وارد آمدن ضررهای جانی و مالی به گردشگران و تضییع حقوق آنان می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید بر لزوم اطلاع گردشگران از مجاز بودن فعالیت تورهای گردشگری اضافه کرد: تمامی دفاتر خدمات مسافرتی با داشتن مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و راهنمایان تور دارای کارت معتبر، مجاز به برگزاری تورهای مسافرتی هستند که نام و مشخصات آنها در پایگاه www.qchto.ir ذکر شده است.

شهروندان در صورت مشاهده تخلف و یا ارائه پیشنهاد و انتقاد می‌توانند با شماره تلفن گویای 33685024 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.