170 هزار نفر در شهرستان ملارد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند

رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد گفت: از جمعیت 420 هزار نفری شهرستان ملارد، قریب به 170 هزار تن، بصورت مستقیم و غیر مستقیم، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

170 هزار نفر در شهرستان ملارد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارندحمید رستمی رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مهاجر پذیری شهرستان ملارد از عواملی است که باعث رشد فزاینده جمعیت در این منطقه شده است.

وی افزود:‌به‌طور طبیعی متناسب با رشد جمعیت، میزان افراد بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی نیز افزایش می‌یابد و در حال حاضر از جمعیت 420 هزار نفری این شهرستان، قریب به 170 هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

رستمی گفت:‌در سال گذشته، 16 هزار نفر بصورت مستقیم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داشتند که آمار 37 هزار بیمه شده در سال جاری مؤید رشد قابل توجه بیمه شدگان در این منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به 30 هزار بیمه شده اجباری در شهرستان ملارد عنوان کرد: مستمری بگیر و بازنشستگان ما در این منطقه حدود یک هزار و 700 نفر بود که این میزان در سال جاری به رقمی بالغ بر 6 هزار و 800 تن رسیده است.

رستمی گفت:‌ در حوزه دریافت کنندگان بیمه بیکاری نیز، پیرو بررسی‌های انجام شده، رقم 200 نفری سال گذشته با رشد 2 هزار و 350 نفری مواجه بوده است و کلیه این آمارها حاکی از  افزایش دامنه چتر پوششی بیمه شدگان در شهرستان ملارد است.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد یادآور شد: امیدواریم با ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات در این حوزه، رضایتمندی شهروندان به نحو مطلوب‌تری تامین شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار