مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: به طور کلی به سعید رمضانی برای سرمربیگری تیم اعتقاد داریم و مسئولان از این مربی جوان رضایت کامل دارند.

محمد رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است تغییراتی در ترکیب کادر فنی ایجاد شود اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین بحثی مطرح نبوده است و ما فردی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم که به طور حتم و کامل به وی اعتقاد داریم و باید بگویم تا پایان فصل به پای رمضانی خواهیم ایستاد، مگر اینکه این مربی خودش نخواهد در تیم حضور داشته باشد.

بنابراین تمام صحبت‌هایی که در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود درخصوص اینکه مسئولان سیاه‌جامگان با قلعه‌نویی و کاظمی برای سرمربیگری وارد مذاکره شده‌اند، کذب و به هیچ عنوان صحت ندارد.

عباسی تصریح کرد: به طور کلی باید بگویم وقتی یک مربی جوان سرمربیگری تیم را بر عهده می‌گیرد انقدر شجاعت داشته که در بدترین شرایط این کار را انجام داده است و بهتر خواهد بود که رسانه‌ها نیز از مربیان جوان حمایت کنند نه اینکه با مطرح کردن برخی گزینه‌ها روحیه آنها را تضعیف کنند.

به نظر من در حال حاضر دورانی است که باید به مربیان جوان میدان داده شود و بزرگترها به عنوان اساتید از دور نظاره‌گر کار آنها باشند بنابراین از عملکرد رمضانی راضی هستیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ادامه داد: روز گذشته تیم توانست بازی زیبایی را به نمایش بگذارد و 120دقیقه حریف را زیر فشار قرار دهد اما متاسفانه فقط توپ‌هایمان وارد دروازه نشد ‌وگرنه تیم از هر لحاظ خوب کار کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار