سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرك اين امكان را فراهم آورده است تا گزارش گيری از ميزان عوارض دريافتی از كالاها آنلاين صورت گيرد .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،اين امكان هم اكنون براي كالاها از جمله خودرو ، برنج ، گوشت و سيگار فراهم شده و به برنامه ريزان اقتصادي اين امكان را مي دهد كه به صورت آنلاين و لحظه اي گزارش ميزان دريافتي ها از بابت عوارض ورود كالاهاي مهم و حساس را به صورت لحظه اي به تفكيك 30نوع عوارض و سهم هر يك از سازما نها از گمرك دريافت نمايند و در برنامه ريزي هاي خود اين موارد را در نظر بگيرند . 

اين مطلب بخشي از گزارشي است كه كرباسيان رئيس كل گمرك ايران در بازديد مهندس عبداللهي نماينده مردم ماهنشان ، انگوران و ايجرود و عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي از سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزي ارائه داد و گفت : قبلا چندين ماه طول مي كشيد تا اين گزارش ها آماده و به برنامه ريزان اقتصادي ارائه گردد. 

عبداللهي نماينده مردم ماهنشان ، انگوران و ايجرود در مجلس شوراي اسلامي در پايان اين بازديد عملكرد گمرك در خصوص الكترونيكي كردن رويه ها را قابل تحسين دانست و از اينكه با كمك دانش پژوهان داخلي اين سامانه طراحي و از سوي گمرك ايران مورد بهره برداري قرار گرفته است ، تقدير و تشكر كرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار