مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : برو در مقابل تیم نفت را به اعضای تیم و هواداران تبریک می گویم و باید بگویم تمام فکر و ذهنم به تیم استقلال است تا کارها به خوبی پیش برود.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص برد تیم استقلال در برابر تیم نفت اظهار کرد :برد امروز در مقابل تیم نفت را به تمام بازیکنان و کادرفنی و هواداران تبریک می گویم اعضای تیم تمام نیروی خود را به کار گرفتند تا این بازی را ببربم و جا دارد تشکر ویژه ای از انها داشته باشم 
وی ادامه داد:خوشبختانه فضای خوبی در تیم و باشگاه وجود دارد اما متاسفانه بعضی ها سعی دارند این فضا را بر هم بزنند و این فضا را به حاشیه بکشانند.
افشارزاده افزود :امیدوارم با یاری خداوند بتوانیم مسابقات پیش رو را به خوبی پشت سر بگذاریم چون زمانی که خداوند همراه ما باشد تیم موفق و بدون حاشیه است . خوشبختانه لطف خداوند تا به اینجای کار شامل حال باشگاه استقلال شده است وباید بگویم از صمیمتی که بین سرپرست، مدیرعامل ،مربی ،کادر و اعضای تیم وجود دارد راضی هستم و جا دارد از تمامی این افراد تشکر کنم و همه انها برای من قابل احترام هستند.
مدیر عامل باشگاه استقلال بیان کرد:برد را به بازیکنان و کادرفنی و هواداران تبریک می گویم و از خداوند برای انها ارزوی موفقیت دارم. 
وی تصریح کرد: به طور حتم من تمام مشکلات مالی را حل خواهم کرد و نخواهم گذاشت مشکلات مالی به تیم آسیبی بزند و تمام نیرویمان را به کار می گیریم تا کارها به خوبی پیش برود. 
افشارزاده گفت :درست است که در حال حاضر در وزارت مشغول هستم، اما تمام فکر و ذهنم به استقلال است و هر روز برای رسبدگی به امورات باشگاه جلسات مختلفی را برگزار می کنم و نکته قابل توجه این است که فقط محل دفترم فرق کرده اما هر روز با همان افراد استقلالی سر و کار دارم. 
مدیر عامل باشگاه استقلال عنوان کرد: امیدوارم در بازی روز جمعه در مقابل تیم راه آهن نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و باید بگویم تیم راه آهن هم مربی خوبی دارد که این مربی به تازگی هدایت تیم را بر عهده گرفته و به طور حتم به دنبال برد است اما تیم ما هم با برد هایی که داشته به دنبال این است که یک برد دیگر در کارنامه خود به ثبت برسانند.
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار