زن جوان به خاطر شكست در ازدواج اولش نمی توانست با شوهر دوم خود زندگی آرامی داشته باشد، راهی دادگاه خانواده شد و در خواست طلاق داد.

درخواست طلاق به خاطر شكست در ازدواج قبلی
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: سه سال پیش از شوهر اولم جدا شدم. او مرد خیلی بداخلاقی بود و بدترین بلاها را سرم آورد. آنقدر اذیتم كرد كه حاضر بودم هركاری كنم تا از این مرد جدا شوم. تا اینكه بالاخره كارهای طلاقم انجام شد و من آرامش گرفتم.

وی افزود:مدتی بعد با شوهر دومم آشنا شدم و بعد از چند ماه تصمیم به ازدواج گرفتیم. اما بعد از ازدواج مشكلات من آغاز شد. من به خاطر شكستی كه در ازدواج اولم خورده بودم به شوهر دومم هم بدبین شدم و هیچ وقت نتوانستم با آرامش در كنارش زندگی كنم. او هركاری می كند من می ترسم و تصور می كنم كه مانند شوهر اولم می خواهد مرا اذیت كند.

زن جوان ادامه داد:كافی است یكبار عصبانی شود آنوقت زندگی را برای هردویمان جهنم می كنم. آنقدر با شوهرم بدرفتاری می كنم كه از زندگی كردن با من خسته می شود. احساس می كنم با رفتارهایم هم خودم و هم او را عذاب می دهم. دیگر شوهرم هم دوست ندارد در كنار من زندگی كند. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار كرد.‎

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۴۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسه
آخرین اخبار