اخیرا در فضای مجازی سوالات غیر عادی، خنده دار و احمقانه مسافران از مهماندارهای هواپیما از طریق وب سایت های شرکت های هواپیمایی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته خط هوایی جت 2؛مسافران با ارتفاع گرفتن از زمین و رفتن به فاصله 30000 فوتی سطح زمین، شروع به پرسیدن سوالات احمقانه ای می کنند که باور آن سخت است.

از سوالات عجیب و غریب مسافران می توان به "ممکن است از خلبان خواهش کنید ارتفاع را کم کند؟همسرم از ارتفاع زیاد می ترسد."، "محتوای این ساندویچ همبرگر و پنیر چیست؟"، "ممکنه پنجره رو پایین بکشید؟" اشاره کرد.

عروسک چرا در هواپیمای انگلستان!

فرودگاه های انگلستان سالانه پذیرای میلیون ها مسافری است که وقتی سوار هواپیما می شوند، انتظار دارند که کلیه درخواست هایشان با روی باز و لبخند پاسخ داده شوند ولی گاهی اوقات این پرسش ها خارج از منطق عقل بوده و بیشتر مسخره به نظر می رسند.

خلبان هواپیمای جت 2 برخی از این سوالات را برمی شمارد: "من چیزی جا گذاشته ام، میشه برگردیم؟"، "الان دقیقا کجا هستیم؟"، "نتیجه بازی کریکت چه شد؟"

عروسک چرا در هواپیمای انگلستان!

یکی از سخنگوهای این خط هوایی در وب سایت این شرکت نوشته است: "پرسش چنین سوالاتی به شدت باعث خنده ما می شود و همه ما به خصوص در کابین خلبان به این سوالات به شدت می خندیم"

وب سایت Cabincrew.com برخی از این سوالات احمقانه و خنده دار را منتشر کرده است و از زنی می گوید که می خواست بداند "چه کسی هواپیما را می راند"، در حالی که دیگری گفت: " از صدای موتور سرم درد گرفته است، ممکن است موتور را خاموش کنید"

عروسک چرا در هواپیمای انگلستان!

عروسک چرا در هواپیمای انگلستان!

عروسک چرا در هواپیمای انگلستان!

منبع:دیلی میل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.