رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان، از توقيف يك دستگاه كشنده ولوو و كشف مقدار 93 كيلو و 800 گرم ترياك خبر داد.

به گزارش کشف 93 کیلوگرم تریاک در لرستانگروه استنانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛سرهنگ فرخی  گفت: مأموران مبارزه با مواد  لذا مخدر لرستان در پي کسب خبري مبني بر فعاليت شخصي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر،شناسايي و رسيدگي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي خاطرنشان كرد: تيم عملياتي مواد مخدر لرستان پس از حدود دو ماه کار اطلاعاتي و تحقيقات جامع مبني بر اينکه فرد قاچاقچي، محموله مواد مخدر را استان‌های جنوبي تهيه و قصد انتقال آنرا در پوشش حمل بار به پايتخت دارد، با همكاري مأموران انتظامي شهرستان دامغان نسبت به كنترل محورهاي مواصلاتي اقدام و یک دستگاه کاميون کشنده ولوو را در محور دامغان – جندق شناسايي و توقيف كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان افزود: در بازرسي از خودرو توقيفي، مقدار 93 کيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع ترياک که به‌صورت بسيار ماهرانه‌ای داخل بسته‌های حاوي مواد اوليه پلاستيک جاسازي شده بود کشف و راننده دستگير شد.

"فرخي"در پايان ضمن تقدير از همكاري خوب مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان در جهت كشفيات مذكور گفت: سوداگر مرگ به همراه محموله كشف شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.