مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت : هشت میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی، تجهیز و توسعه مدارس قشم در سال تحصیلی جدید اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندعباس؛ بهرام پور اشرف افزود:  ۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این اعتبارات را خیران  تامین کرده اند .

وی گفت: اکنون ۱۳ مدرسه در اولویت هستند و برای بازسازی آنها به اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال نیاز داریم.

پوراشرف افزود: ۱۰ مدرسه نیز در قالب طرح هجرت با کمک دانش آموزان بسیجی بازسازی شده و مجموعا در تمامی اقدامات انجام شده ۶۰۰ میلیون ریال از اعتبارات آموزش و پرورش هزینه شده است.

وی گفت: براساس برنامه اقدام مشترک که بین آموزش و پرورش و سازمان منطقه آزاد قشم امضا شده است، پیش بینی می شود در یک برنامه سه ساله و با اعتباری نزدیک به هزار میلیارد ریال آموزش و پرورش قشم به استانداردهای ملی و بین المللی برسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم افزود: مهمترین اهداف این سند ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش، توسعه و تجهیز مدارس، توانمند سازی معلمان و تقویت انگیزه، ایجاد منطقه آموزشی و پرورشی نمونه و توسعه مشارکت ها برای ایجاد زمینه خودکفایی مدارس و مراکز آموزشی است.

وی گفت : براساس این برنامه مشترک در مدت سه سال تعداد مدارس قشم از ۱۵۵ به ۱۷۳ مدرسه خواهد رسید و مدارس فرسوده نیز کاملا بازسازی می شوند.
 
انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.