اصفهان؛

قهرمانی دوچرخه سواران نوجوان اصفهانی در کشور

رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در بخش جاده با قهرمانی دوچرخه سواران نوجوان اصفهانی پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ وبه نقل از روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کورسی کشور در بخش جاده پیش از ظهر امروز در استان آذربایجان غربی در حالی خاتمه یافت که تیم نوجوانان اصفهان با اقتدار برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

این مسابقات در رشته های 500 متر ، تایم تریل ،دورحذفی و استقامت جاده از 29 لغایت 30 شهریور ماه جاری در شهرستان بوکان با حضور 52 دوچرخه سوار در قالب 15 تیم برگزار شد و در مجموع تیم اصفهان با کسب 3 نشان طلا یک نقره و یک عنوان چهارمی بر سکوی نخست ایستاد، زنجان نایب قهرمان شد و مقام سوم به نوجوانان کرمانی رسید.

برای تیم اصفهان امیر حسین جمشیدیان در رشته دور حذفی و تایم تریل دو نشان خوشرنگ طلا کسب کرد و در بخش 45 کیلومتر استقامت جاده با کسب عنوان نایب قهرمانی به مدال برنز دست یافت. مهدی بیدرام نیز در 45 کیلومتر استقامت سومین طلا را برای تیم اصفهان به ارمغان آورد. محمد حسین مردانی نیز در استقامت جاده در جایگاه چهارمی قرار گرفت.

کیوان لیمویی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان با اشاره به وجود استعدادهای درخشان در دوچرخه سواری اصفهان گفت: تا سه سال گذشته استان اصفهان در رده سنی نوجوانان به دلیل نداشتن تیم منسجم و قابل قبول هیچ اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نداشت، اما به مدد شناسایی استعدادهای خوبی که در این رده سنی شناسایی شده و با توجه به اینکه در هر دو دوره اخیرکه در مسابقات کشوری شرکت داشتیم قهرمان شده ایم ، امروز با افتخار می توانیم عنوان کنیم نوجوانان اصفهانی قدرت اول دوچرخه سواری کشور در بخش جاده هستند.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.