در حمله ائتلاف سعودی به هتلی در صنعا، 20 غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه فرانس 24 در خبری فوری اعلام کرد در حمله ائتلاف سعودی به هتلی در صنعا، پایتخت یمن دست کم 20 نفر که بیشتر آنها غیر نظامی بودند جان خود را از دست دادند.

همچنین بی بی سی گزارش داد در پی حملات جنگنده های ائتلاف عربی به رهبری عربستان به پایگاههای انصارالله، انفجارهای شدیدی در صنعا بوقوع پیوست. این شبکه گزارش داد در پی این حملات، منازل شماری از رهبران انصارالله و نیروهای هوادار علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن و دو هتل در شمال صنعا هدف گرفته شد. این شبکه به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد در پی این حملات، شماری از رهبران انصارالله و نیز افراد غیرنظامی به شهادت رسیدند.

شاهدان عینی در گفتگو با بی بی سی اعلام کردند خودروهای امداد، اجساد 15 نفر از فرماندهان میدانی و افراد مسلح را از داخل هتلی که هدف حملات ائتلاف قرار گرفته بود، خارج کردند.
انصارالله نیروهای ائتلاف را متهم می کند غیرنظامیان را به بهانه مبارزه با رهبران این گروه و هم پیمانانشان هدف قرار می دهد.

همچنین منابع امنیتی حاضر در صنعا به بی بی سی گفتند دست کم 40 نیروی انصارالله در دو حمله هوایی روز گذشته ائتلاف سعودی به منطقه حصبه در جان خود را از دست دادند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار