مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از دو برابر شدن فضای فرهنگی استان با تکمیل چهار مجتمع فرهنگی هنری مصوب سفر مقام معظم رهبری تا شهریورماه سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه با اشاره به ساخت همزمان چهار مجتمع فرهنگی و هنری در استان کرمانشاه،اظهار داشت: ساخت این مجتمع‌ها مصوب سفر مقام معظم رهبری است که شروع ساخت دو مجتمع آن از سال 1392 شروع شده است.

وی اضافه کرد: از دوسال پیش ساخت دو مجتمع فرهنگی هنری بیستون و شهرستان سرپل ذهاب کلید خورد، اما به دلیل نبود اعتبار به مدت یک سال ساخت این پروژه‌ها متوقف ماند، ولی با پیگیری و تخصیص اعتبار، ساخت این دو پروژه مجددا کلید خورد و در حال حاضر با 50 درصد ی پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

رحیمی زنگنه همچنین از کلنگ زنی دو مجتمع فرهنگی هنری "دانش" شهر کرمانشاه و مجتمع شهر گواور در سال جاری خبر داد و اذعان داشت: این دو مجتمع ظرف مدت دو تا سه ماه از شروع کار هم اکنون به پیشرفت فیزیکی 50 درصد رسیده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب هر چهار مجتمع فرهنگی هنری، همه آنها شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،وسعت فضای فرهنگی موجود استان را 37 هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: با اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی مصوب سفر مقام معظم رهبری فضای فرهنگی استان تا دو برابر افزایش یافته و به 75 هزار متر مربع می‌رسد.


انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.