معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برای برگزاری انتخابات قانونی منشور اخلاقی انتخابات را تهیه و به صورت کتبی برای هر استان فرستاده‌ایم که مولفه‌های بسیاری را در بر دارد.

محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه همه امکانات لازم است برای برگزاری یک انتخابات خوب  به کار گرفته خواهد شد، اظهارداشت: تمامی تجهیزات و نیازهای آموزشی برای ایمنی انتخابات لحاظ شده‌اند و جای هیچگونه نگرانی نیست.


به گفته مقیمی یکی از نکات در نظر گرفته شده برای برگزاری یک انتخابات قانونی تهیه منشور اخلاقی انتخابات است که به صورت کتبی برای هر استان فرستاده شده که مولفه‌های بسیاری را در بر دارد.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین درباره اتخاذ تدابیر امنیتی برای حضور زائران اربعین حسینی در عراق تصریح کرد: در این دوماهی که تا اربعین فرصت داریم، معاونت امنیتی وزارت کشور جلسات متعددی را برگزار کرده و تمهیدات لازم را خواهد اندیشید تا نواقصی که در سال قبل وجود داشت را رفع کند. البته استان‌های مرزی ما در شورای تأمینشان تصمیمات لازم را می‌گیرند و شورای امنیت کشور و معاونت امنیتی هم کارهایی که نیاز باشد را انجام می‌دهد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار