فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: یک شرور مسلح که عامل اصلی شهادت شش مامور انتظامی در 16 سال پیش بود، در بخش بمپور این شهرستان دستگیر شد.

قاتل ماموران ناجا پس از 16 سال دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: با افزایش پوشش اطلاعاتی، ماموران انتظامی پاسگاه دامن از تردد شرور معروف در این منطقه آگاه و او را در مخفیگاهش دستگیر و تحویل آگاهی ایرانشهر دادند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: در تحقیقات مقدماتی از متهم و بررسی سوابقش مشخص شد او در سال 1378 فردی را در ایرانشهر به قتل رسانده است.

این مسئول انتظامی ادامه داد: این شرور به جرم‎های مختلف ازجمله به شهادت رساندن شش نفر از ماموران انتظامی پاسگاه دامن، سرقت مسلحانه یک خودرو و دو موتورسیکلت، سرقت مسلحانه خودرو تویوتا با انگیزه درگیری طایفه‌ای، راهبندان در جاده و سرقت اموال مسافران اتوبوس و مجروح کردن سه نفر از ماموران پلیس در این راهبندان و گروگانگیری دو پزشک اعتراف کرد.

وی افزود: این متهم به همراه پرونده شرارت به مراجع قضایی شهرستان ایرانشهر تحویل شد.

جلیلیان بیان کرد: پلیس برای تامین و گسترش امنیت در ایرانشهر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و شهروندان نیز می‎توانند موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۴۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
امروز امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش شبانه روزی شما سبز پوشان عرصه امنیت است.
آخرین اخبار