بازیکن برزیلی تیم فوتبال استقلال در جلسه کمیته انضباطی شرکت نکرد و با توجه به تصمیم مسئولان این کمیته،این بازیکن باید هفته آینده در جلسه بعدی شرکت کند و در حال حاضر از حضور در تمرینات محروم است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان همان طور که می دانیم ریوالدو باربوسا بازیکن تیم فوتبال استقلال چیزی حدود 25 روز در تمرینات تیمی شرکت نکرده بود .از همین رو مسولان باشگاه استقلال این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دادند تا مسئولان کمیته پرونده این بازیکن را رسیدگی و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و قرار بود جلسه کمیته انضباطی بازیکن برزیلی آبی پوشان امروز ساعت 14 در باشگاه برگزار شود که بازیکن آبی پوشان در این جلسه شرکت نکرده و به نوعی از قانونی که مسولان در نظر گرفته بودند سرپیچی کرده است.
از همین رو براساس تصمیم کمیته انضباطی این بازیکن تا جلسه بعدی کمیته انضباطی از حضور در تمرینات محروم گردیده است.
با توجه به هماهنگی های صورت گرفته این بازیکن باید روز دوشنبه 3 مهرماه به اتفاق مدیر برنامه اش در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند.
گفتنی است که حضور ریوالدو در تمرینات تیم تا جلسه بعدی کمیته انضباطی ممنوع است.

محسن بزرگی معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال نیز عکسی از جلسه امروز کمیته  انضباطی در خصوص ریوالدو را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است.
ریوالدو از حضور در تمرینات محروم شد

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار