وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس بر ضرورت ساختن ايراني سربلند و بلند آوازه و زنده نگهداشتن فرهنگ دوران دفاع مقدس با حرکت در مسیر تحقق آرمان های شهدا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا، هفته دفاع مقدس فرصتي گرانقدر است براي بزرگداشت آنان كه در پرتو ايمان، پایمردی و دلاوري خود، خالق صحنه‌هايي بي بديل از انسانيت، شرافت و فداكاري در تاريخ معاصر شدند. فرصتي براي يادآوري روزهايي سخت كه مردان و زناني شريف، غيور و حق طلب، با عشق به دين و آيين و آب و خاك‌شان در برابر دشمني مقاومت كردند كه در جنگي نابرابر تمام مناسبات انساني و بين المللي را زير پا گذاشته بود.

اين هفته یادآور مجاهدت شهيدانی است که با مهر وجودشان، پرده ظلمت جهل، خشونت و افراط را دريدند و نور رحمت بر جان‌ها تاباندند.

یادآور از خودگذشتگی جانبازاني كه سلامت خود و آرامش خانواده‌ها‌شان را براي دفاع از اين مرز و بوم فدا كردند و صبر و منش بزرگاني كه سال‌ها اسارت را به جان خريدند، تا نام ملت بزرگ ايران به شرافت و آزادگي مزين گردد.

امروز اگر جهان در برابر حقانيت جمهوري اسلامي ايران سر تعظيم فرود آورده؛ اگر شاهد موفقيت‌هايي گسترده در عرصه روابط بين‌المللي هستيم و با لطف پروردگار به سوي حذف تحريم‌هاي ظالمانه گام برمي‌داريم؛ همه و همه در سايه آن رشادت‌ها، دلاوري‌ها و پايمردي‌ها رخ نموده است.

از اين فرصت بهره گرفته، ياد شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و جهادگران رشيد، اين اسطوره‌های بلند آوازه ايران زمين را گرامی می‌دارم و ارادت خود را به خانواده شهدا و ايثارگران عزيز و ارجمند عرصه سلامت كشور تقديم مي‌نمايم. اميد كه همه ما با تلاش در راه ساختن ايراني سربلند و بلند آوازه، به مسئوليت خويش در زنده نگهداشتن فرهنگ دوران دفاع مقدس عمل نماييم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.