رئیس بنیاد ملی نخبگان از پرداخت تسهیلات حماتی ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان جنوبی تا سقف 600 میلیون تومان خبر داد.

علی وطنی، رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: تا سقف 600 میلیون تومان به صورت ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان جنوبی تسهیلات حمایتی پرداخت می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: سهم استان خراسان جنوبی در خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان 180 شرکت بوده که این استان فقط توانسته 10 درصد آن را پوشش بدهد و 60 ماه فرصت داریم تا این ظرفیت را خالی کنیم.

وطنی با اشاره به حمایت بنیاد ملی نخبگان از طرح‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان کشور از طرح‌های خراسان جنوبی حمایت 60 درصدی می‌کند از این رو باید بحث گیاهان دارویی اصلاح شود، تا به نتیجه‌ مطلوب برسیم و در این راستا باید از تمام تکنولوژی استفاده کرد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور خاطرنشان کرد: از طریق کارخانه داروهای گیاهی می‌توان از خام‌فروشی و نبود فرآوری جلوگیری کرد و آمادگی کامل برای استقبال از این گونه طرح‌ها را داریم.

وی تأکید کرد: آمادگی کامل داریم تا هر طرحی که در خراسان جنوبی به تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه گیاهان دارویی به بهره‌برداری می‌رسد حمایت و استقبال کنیم.

وطنی با اشاره به ناشناخته ماندن محصولات دستی این استان بیان کرد: محصولات دستی این استان ناشناخته مانده که باید در این مورد از شرکت‌ها حمایت شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.