سرویس امنیتی و اطلاعاتی داخلی انگلیس(ام آی فایو) برای جاسوسی از مسلمانان پول پرداخت می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی روسیه؛ درحالیکه انگلیس خود را برای پذیرش بیست هزار آواره سوری آماده می کند، برخی بخش های رسانه های انگلیس گمانه زنی می کنند که احتمالا بحران پناهجویان بهانه ای برای شناسایی جهادی ها خواهد بود.

 سرویس امنیت داخلی انگلیس مدعی است که هم اکنون سه هزار تروریست پرورش یافته در انگلیس وجود دارند.

سرویس امنیتی ام آی فایو در انگلیس (آژانس امنیتی و ضد اطلاعاتی داخل انگلیس) راهبردی را برای مقابله با این تروریست ها در پیش گرفته است.

در این گزارش آمده است: برخی می گویند در مکانی مثل روسیه وقتی شما دعا می کنید حتی این دعا را سرویس های جاسوسی گوش می کنند اما در مساجد انگلیس، این فرصت وجود دارد که سرویس اطلاعات داخلی انگلیس از افراد جاسوسی کند.

اکنون افشا شده است که ام آی فایو، سرویس امنیتی و اطلاعاتی داخل انگلیس، به افراد مسلمانی که درباره اسلامگراهای رادیکال اطلاعات جمع آوری کنند، پول پرداخت می کند. 

«خانم آنی ماچون» مامور سابق ام آی فایو انگلیس گفت: اطلاعات بدست آمده از منابع انسانی همیشه بهترین راه برای بدست آوردن اطلاعات دقیق درباره برنامه ریزی ها است.

همچنین در این گزارش آمده است: یک فرد مسلمان به علت جاسوسی از فعالیت های یک مسجد در طی شش هفته رقمی معادل دوهزار  پوند انگلیس دریافت کرد.

سلمان فارسی سخنگوی مسجد شرق لندن به تلویزیون روسیه گفت: ما به مسجد می رویم تا نماز بخوانیم و دعا کنیم. اگر شما مجبور باشید که مراقب خود باشید و از نفر کناری خود بترسید که آیا جاسوسی می کند یا خیر بسیار نگران کننده است.

این گزارش می افزاید: چهل درصد مسلمانان انگلیس ام آی فایو و پلیس انگلیس را در افراطی شدن نوجوانان مقصر می دانند. شانزده درصد از غیرمسلمانان انگلیس نیز با چنین نظرسنجی موافق هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار