جنایت رژیم تروریست پرور صهیونیستی و دولت‌های دست نشانده آنان، نشان از استیصال و درماندگی استکبار جهانی دارد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی ادامۀ حملات ناجوانمردانه و بی وقفۀ  صهیونستهای اشغالگر به مسجد الاقصی و رژیم منفور آل سعود به یمن، اطلاعیه‌ای صادر و فراخوان تظاهرات عمومی اعلام کرد.

این اطلاعیه به شرح زیر است.

«تظاهرات علیه صهیونیست ها و آل سعود، پس از اقامۀ نماز جمعه  3 مهر»

پس از اقامۀ نماز پرصلابت جمعۀ این هفته  (3 مهر ماه)، در محکومیت خباثت و تعرض بی شرمانۀ صهیونیست های خونخوار به قبلۀ اول مسلمین جهان و هتک حرمت مسجد الاقصی و نیز همچنین حملات بی‌شرمانۀ آل سعود جنایتکار و منفور به مردم مظلوم و بی‌پناه یمن؛ در مرکز هشت استان کشور، مراسم تظاهرات علیه این اقدامات وحشیانۀ با  فریادهای رسای "مرگ بر اسرائیل"  و  "مرگ بر استکبار " و "مرگ بر آل سعود " برگزار می‌شود.

در ادامۀ جنایات بی‌شمار و وقیحانۀ رژیم‌های کودک‌کش صهیونیستی و  آل‌سعود در هنگامۀ مناسک عبادی و سیاسی حج تمتع در سرزمین وحی، مکۀ مکرمه، این دو رژیم در اقدامی کاملاً مشترک، هماهنگ و همسو با اهداف پلید و خائنانۀ سران خود، دست به چنین خباثتی بزرگ و جنایتی خونبار در  قتل و غارت مردم مسلمان، استقلال طلب و آزادیخواه و زن و کودک آواره و مظلوم و بی پناه فلسطین و یمن زدند.

جنایتی که، نشان از  استیصال و درماندگی استکبار جهانی و رژیم تروریست پرور صهیونیستی و دولت های دست نشانده آنان به ویژه رژیم دست نشانده و کودک کش خائن الحرمین سعودی دارد.

استیصال و درماندگی که در پی شکست‌های مفتضحانه و پی در پی آنان از"جبهۀ بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی" رقم خورده است.

نمایشی از استیصال و درماندگی که در ورای آن، رذالت و سفاهت و خباثت رژیم متزلزل آل سعود خائن و رژیم جعلی و منفور صهیونیستی و در پس آن ذات خشونت طلب و تروریست‌پرور آنان  به صورت کاملاً مشهود، آشکار است.

این تظاهرات محکومیت همزمان در مراکز هشت استان کشور  از جمله ( شهرکرد، سنندج، رشت، بجنورد، زنجان، بوشهر، یاسوج، خرم‌آباد) ، پس از اتمام نماز عبادی ـ سیاسی جمعه سوم مهر ماه، با شعارهای کوبندۀ  "مرگ بر امریکا" و  "مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آل سعود "،  انجام می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پایان این اطلاعیۀ محکومیت و فراخوان، تظاهرات اعتراض آمیز خود ؛ از عموم مردم شریف دعوت می کند تا با حضور دشمن شکن و وحدت بخش و حماسه آفرین خود در این تظاهرات، ضمن اعلام برائت از رژیم های جلاد صهیونیست و آل سعود، این اقدامات غیر انسانی را به شدت محکوم کرده و توقف کامل جنایت و کودکشی را از غزه و فلسطین تا یمن فریاد کرده و از "جبهۀ بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی" در سرزمین های اشغالی فلسطین و یمن و سایر نقاط جهان حمایت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار