یاسوج ؛

پلمپ هفت حلقه چاه غیرمجاز در بویراحمد

رییس اداره منابع آب شهرستان بویراحمد، از انسداد هفت حلقه چاه غیر مجاز و همچنین جمع آوری هشت پمپاژ غیرمجاز در منطقه سپیدار از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهندس اسلام یاری گفت: در راستای صیانت و حراست از منابع آبهای زیرزمینی و با توجه به وضعیت خشکسالی های اخیر و همچنین با عنایت به تاکیدات مقامات محترم وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران بر اجرای سریع و دقیق طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آبهای زیرزمینی، اداره منابع آب شهرستان بویراحمد، تلاش و برنامه ریزی های مستمری را در این باره اعمال کرده و همچنان بر تلاشها و اقدامات خود خواهد افزود.

وی بیان کرد: هیچ اهمال کاری اتفاق نخواهد افتاد و بر همین اساس، تعداد هفت حلقه چاه غیرمجاز مسدود و هشت پمپاژ غیرمجاز نیز در منطقه سپیدار جمع آوری شد.

یاری جو اظهار داشت: با اینکه شهرستان بویراحمد در گذشته دارای میانگین بارندگی خوبی بوده ولی مثل سایر نقاط کشور، متاثر از خشکسالی و کمبود بارندگی سالهای اخیر شده و به همین دلیل، نگرانی و حساسیت ها را در قبال حفاظت از منابع آبی، دوچندان شده و می طلبد تا آینده نگری بیشتری در این باره داشته باشیم.

رییس اداره منابع آب شهرستان بویراحمد افزود: لازم می دانم از دستگاههای مختلف ذیربط، خصوصا نیروهای قضایی و انتظامی بخاطر همکاری نزدیک با اداره منابع آب شهرستان بویراحمد، تقدیر کنم و در همین جا از عموم مردم و خصوصا کشاورزان و باغداران عزیز شهرستان، تقاضا داشته باشم تا نسبت به صرفه جویی و استفاده مجاز و بهینه از منابع آبی، همت بیشتری گماشته و ما را امین و خدمتگزار خود بدانند.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: انسداد ، حلقه ، چاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.