مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بعد از درخشش برابر ولفسبورگ گفت که شب رویایی را پشت سر گذاشت و انتظار چنین درخششی را نداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ رکورد جدیدی را در رقابت‌های بوندسلیگا به نام خود به ثبت رساند. او به نخستین بازیکن در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد که در یک دیدار 5 گل به ثمر رساند.

در دیدار بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ در هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگا، بایرن مونیخ در حالی که در نیمه نخست با یک گل برابر حریف خود تن به شکست داده بود در نیمه دوم با ورود روبرت لواندوفسکی به بازی برگشت و توانست 5 گل به ثمر برساند تا شب رویایی را برای هوادارنش رقم زند.

لواندوفسکی هم مانند هواداران بایرن و سرمربی تیمش نمی‌تواند کاری را که در دیدار برابر ولفسبورگ انجام داده است باور کند. او بعد از بازی گفت: شب رویایی و شگفت‌انگیزی برای من بود. هر توپی را می‌زدم وارد دروازه می‌شد! اصلا فکر نمی‌کردم و تنها می‌خواستم شوت بزنم. با یک گل عقب افتاده بودیم و شرایط بسیار سخت شده بود. به خودم گفتم که تیم به من احتیاج دارد و باید کاری انجام بدهم اما باید اعتراف کنم اصلا انتظار چنین نمایشی را نداشتم.

لواندوفسکی که دیدار برابر دارمشتات را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد، ادامه داد: وقتی در میدان هستی دوست داری که توپ را به شما بدهند. گواردیولا سرمربی تیم وقتی من را به بازی فرستاد یک کلمه هم نگفت با این حال می‌دانستم که او چه می‌خواهد، گلزنی و پیروزی؛ این دو چیزی است که او از من می‌خواست و توانستم که این درخواست او را برآورده کنم. بسیار خوشحالم که در این این شب رویایی نقش داشتم.

بایرن با این پیروزی 18 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به دورتموند موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.